Reserveer nu alvast je plaats voor de Masterclass Aandachtsmarketing op 30 oktober in het Rijksmuseum te Amsterdam.

Nog nooit is aandacht zo kostbaar geweest als nu. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? In deze exclusieve Masterclass leer je aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk hoe je de aandacht voor jouw merk kunt verdienen.

Tevens wordt tijdens de masterclass het boek Aandachtsmarketing gelanceerd, met krachtige en bewezen handvatten om direct aan de slag te gaan. Én uiteraard neem jij als één van de eersten een gesigneerd exemplaar mee naar huis!

Programma
15:30 - Ontvangst met koffie en thee
16:00 - Opening Masterclass door Donatello Piras, dagvoorzitter
16:10 - Boekpresentatie Aandachtsmarketing door Klaas Weima
16:30 - Presentatie wetenschappelijk onderzoek door prof. dr. ir. Peeter Verlegh
16:50 - Interactieve paneldiscussie met sprekers en Ruud de Langen (Talpa Network)
17:10 - Start borrel, uitreiking boeken
18:00 - Einde event

Kun je niet bij het event zijn, maar wil je graag het boek ontvangen?
Reserveer alvast jouw exemplaar.

Reserveer boek


  Waar
  Rijksmuseum Amsterdam

  Wanneer

  Woensdag 30 oktober 2019
  Van 15:30 tot 18:00 uur

  Kosten
  Early bird € 49,- (t/m 22 oktober)
  Reguliere prijs € 69,-

Bestel je ticket
Aandachtsmarketing

Aandachtsmarketing

Aandacht is de nieuwe valuta. Nog nooit is aandacht zo kostbaar geweest als nu. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? Aandachtsmarketing biedt een krachtige en bewezen werkwijze en handvatten om direct aan de slag te gaan.

Benieuwd geworden?

Lees eerste pagina's  Reserveer boek
Over Klaas Weima

Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef de bestseller Verdiende aandacht en blogt voor Marketingfacts. Daarnaast is hij oprichter van Energize, het marketingbureau voor verdiende aandacht. Klaas heeft een vaste rubriek in Adformatie, is gastdocent aan de Nyenrode Business Universiteit en host van de prijswinnende podcast CMOtalk.