BLG Wonen

Uit onderzoek van BLG Wonen blijkt dat meer dan 30% van de huizenkopers onvoldoende geld heeft om hun huis in goede staat te houden. Zonde, want als je huis in topconditie is kun je daar langer van genieten en houd je ook de kosten binnen de perken. Daarnaast blijkt ook nog eens dat een goed onderhouden huis allerlei gezondheidsproblemen helpt voorkomen. Een echte win, win, winsituatie dus.

Hoe verdienden we de aandacht?
BLG Wonen is oplossingsgericht en denkt altijd in mogelijkheden. Door gebruik te maken van de attention trigger Hulp maken we het leven van haar klanten makkelijker middels een persoonlijk onderhoudsplan.

Het idee

We ontwikkelden een online service die huiseigenaren helpt met het maken van een persoonlijk onderhoudsplan. Naast alle nodige onderhoudstaken werden in dit plan ook de gemiddelde kosten automatisch uitgerekend, zodat men weet wat zij maandelijks zouden moeten sparen.
In de campagne hebben we ons gericht op de positieve effecten van een huis in topconditie.
Met een middelenmix van radio, tv, billboards, online display en social media hebben we duidelijk gemaakt dat je met een simpele ingreep eindeloos kunt genieten van een warme douche en dat hoofdpijntjes in de slaapkamer verleden tijd zijn.