HOYA

HOYA is het op één na grootste lenzenbedrijf ter wereld. In 2019 introduceert Hoya een gloednieuwe premium lens die volledig kan worden aangepast aan de visuele behoeften van de drager. De introductie van deze lens moet het marktleiderschap en de hoogwaardige kwaliteit van Hoya weer duidelijk onder de aandacht brengen.
Hoe verdienden we de aandacht?

We focussen ons met behulp van de aandachtstrekker nieuw op de 2 gloednieuwe technologieën die zijn verwerkt in de lens.
Het idee
Voor de nieuwe lens bedenken we eerst een passende naam die past bij het huidige productportfolio en deze lens duidelijk neerzet als de premium optie. Dat wordt Hoyalux ID Myself.  Om de productvoordelen in een beeld te vangen kiezen we voor “double exposure”, waarin in één beeld de wereld van dichtbij en veraf getoond wordt. Precies de benefits van deze lenzen.
Uitwerking en middelen
We ontwikkelen materialen voor de Eyecare professional (B2B) en consumenten om dit nieuwe portfolio toe te lichten: key visuals, print uitingen, brochures, posters en een marketing toolkit.