In een tijd waarin aandacht moeilijker en moeilijker te krijgen is, kan het niet meer gewoon worden gekocht. Je moet het verdienen.

Iedereen schreeuwt om aandacht. En met meer dan 5000 impulsen per dag is het voor consumenten lastig om het juiste te kiezen. Veel van deze communicatie is downward crap en zonde van het geld. Maar hoe verdien je als merk dan daadwerkelijk aandacht?

Onze missie is om dat te doen door merken menselijker te maken. Want alleen dan kun je als merk ook met mensen communiceren en verdiende aandacht creëren. We geloven niet in het vertellen van herhalende en ongeïnspireerde boodschappen, maar in gedurfde uitspraken en relevante verhalen met een onderscheidend vermogen.

Benieuwd hoe we aandacht kunnen verdienen voor jouw merk? Neem dan contact met ons op.

Verdiende aandacht

Klaas Weima, oprichter van Energize, publiceerde een boek vol interviews van leiders in marketing, reclame en popcultuur die debatteren over het onderwerp Verdiende Aandacht®.
LEES MEER

JIJ VERDIENT ONZE AANDACHT

CMOtalk

Alles te weten komen over de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing? Luister dan naar de CMOTalk podcasts en raak geïnspireerd door de visie van de meest vooruitstrevende Chief Marketing Officers van Nederland in een post-digitale tijdperk.

START PODCAST