Nieuws

Nieuws

Hoe happy is werkend Nederland?
21 September 2018

Hoe happy is werkend Nederland?

Nationale Vacaturebank zet alles op alles voor jouw baan.Die merkbelofte zien we steeds vaker terug, zoals ook in de Happy Check: een online tool die...
Ine Stultjens (Auping) over slapen en circulair ondernemen
20 September 2018

Ine Stultjens (Auping) over slapen en circulair ondernemen

Koninklijke Auping bestaat 130 jaar, maar hoe blijf je als merk relevant? Ine Stultjens heeft daar zo haar ideeën over. In deze nieuwe CMOtalk hoor...
CABRIO made by Yuniku: een nieuwe collectie 3D-geprinte brillen
28 August 2018

CABRIO made by Yuniku: een nieuwe collectie 3D-geprinte brillen

Yuniku is een open platform dat gebruik maakt van geavanceerde 3D-printtechnologie. Zicht staat in dit revolutionaire proces centraal. Het merk...
Alabastine: met gemak de beste
29 August 2018

Alabastine: met gemak de beste

Alabastine, onderdeel van AkzoNobel, is de grootste fabrikant van specialistische pre-deco producten en oplossingen in Nederland. Met een vernieuwde...
Jan Willem Koch (Hallmark) over hoe je de stap maakt van CMO naar CEO
23 August 2018

Jan Willem Koch (Hallmark) over hoe je de stap maakt van CMO naar CEO

Hoe maak je de stap van CMO naar CEO? Jan Willem Koch van Hallmark deelt zijn geheime tips in deze gloednieuwe CMOtalk. Luister en ontdek ook hoe je...
Theo van Uffelen (AEGON) over de transitie naar een klantgerichte organisatie
15 July 2018

Theo van Uffelen (AEGON) over de transitie naar een klantgerichte organisatie

Deze maand interviewt Klaas Weima Theo van Uffelen, Marketing Directeur Particulier bij AEGON. Luister de podcast en ontdek hoe Theo de transformatie...
Ard Bossema (Grolsch) over creativiteit en 400 jaar karakter
15 June 2018

Ard Bossema (Grolsch) over creativiteit en 400 jaar karakter

Deze maand interviewt Klaas Weima Ard Bossema, Chief Marketing Officier bij Koninklijke Grolsch. Ard begon zijn carrière bij Unilever, startte in...
Nieuwe Energizers!
29 May 2018

Nieuwe Energizers!

Elize steekt haar handen uit de mouwen als producer en weet iedere productie tot een fantastisch einde te brengen. En wanneer je een voet over de...
CMOtalk wint brons bij Esprix!
29 May 2018

CMOtalk wint brons bij Esprix!

Woensdag 23 mei werden in EYE de Esprix awards uitgereikt. CMOtalk was niet alleen genomineerd in de categorie Business-2-Business, maar mocht op de...
BLG Wonen: houd je huis in topconditie.
28 May 2018

BLG Wonen: houd je huis in topconditie.

In de nieuwe campagne kijkt BLG Wonen verder dan alleen de hypotheeklasten. Met de online service krijgen huizenkopers persoonlijk advies voor het...
CMOtalk #33: Adriana Hoppenbrouwer over de comeback van HEMA
15 May 2018

CMOtalk #33: Adriana Hoppenbrouwer over de comeback van HEMA

Ruim tien jaar geleden verhuisde ze naar Nederland, om in 2015 aan haar grootste uitdaging ooit te beginnen: het oer-Hollandse merk HEMA weer op de...
Energize viert 12,5 jarig jubileum
05 April 2018

Energize viert 12,5 jarig jubileum

Energize viert 12,5 jarig jubileum! Het lijkt als de dag van gisteren dat we in 2005 onze deuren openden in -jawel- Driebergen. Om dit te vieren...
NIEUW! Joris Aperghis over fysieke winkels vs machine learning.
03 April 2018

NIEUW! Joris Aperghis over fysieke winkels vs machine learning.

Iedere maand interviewt Klaas Weima Nederlandse Chief Marketing Officers over actuele marketingthema’s. In deze aflevering Joris Aperghis, CEO bij...
Energize hou't simpel voor CetaBever
26 March 2018

Energize hou't simpel voor CetaBever

Met de nieuwe merkbelofte ‘Hou’t simpel’ wil CetaBever de consument het vertrouwen geven om de klus aan te pakken en met succes af te ronden....
Energize ontwikkelt internationale campagne voor Ørgreen + Yuniku
09 March 2018

Energize ontwikkelt internationale campagne voor Ørgreen + Yuniku

Voor de unieke samenwerking tussen Ørgreen + Yuniku heeft Energize een visuele campagne met de merkbelofte 'Designed around you' gecreëerd. De...
Kasimir Vermeulen nieuwe Strategy Director
09 March 2018

Kasimir Vermeulen nieuwe Strategy Director

Kasimir Vermeulen gaat voor strategische verdieping en vernieuwing zorgen op het gebied van merkstrategie, business creativiteit en branded...
Laat je tofste Koin trick zien!
26 February 2018

Laat je tofste Koin trick zien!

In navolging op de succesvolle Emoji campagne heeft PLUS een nieuwe spaaractie uitgerold! Dit keer kun je sparen voor 24 verschillende Mario Kart...
Kees van den Heuvel over datasegmentatie, blockchain en de nieuwe privacywetgeving.
28 February 2018

Kees van den Heuvel over datasegmentatie, blockchain en de nieuwe privacywetgeving.

Iedere maand interviewt Klaas Weima Nederlandse Chief Marketing Officers over actuele marketingthema’s. Deze maand een interview met Kees van den...
Goed eten is samen eten
06 December 2017

Goed eten is samen eten

Het favoriete seizoen van PLUS staat voor de deur: Kerst. Een uitgelezen kans om met elkaar aan tafel te genieten van een heerlijk diner met echte...
Een onvergetelijk & muzikaal CMOtalk Dinner
27 November 2017

Een onvergetelijk & muzikaal CMOtalk Dinner

Een exclusieve avond waar communicatie- en marketing-iconen voor worden uitgenodigd. Op 9 november 2017 waren de studio's van het Muziekcentrum van...
Spot or not
20 November 2017

Spot or not

We ontwikkelden voor HOYA de B2B-campagne ‘Spot or Not’. ECP’s worden uitgedaagd om digitaal de Big 5 te spotten en maken zo kans op een...
Zilver voor CMOtalk
16 November 2017

Zilver voor CMOtalk

Donderdag 16 november was de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards. CMOtalk is in de categorie B-2-B bekroond met een zilveren award!...
Alles op alles voor Nationale Vacaturebank
13 November 2017

Alles op alles voor Nationale Vacaturebank

De online vacaturesite heeft een gloednieuw platform waar werkzoekenden niet alleen alle banen kunnen vinden, maar ook handige tools en slimme checks...
Twee Lovie Awards voor 'The Goldfinch a bird's eye view'
12 October 2017

Twee Lovie Awards voor 'The Goldfinch a bird's eye view'

Want de storytelling website ‘Het puttertje in vogelvlucht’ voor het Mauritshuis heeft maar liefst twee Lovies gewonnen bij The Lovie Awards in...
Online content met een knipoog
18 August 2017

Online content met een knipoog

Met zowel vermakelijke als informatieve content bouwen we sinds afgelopen jaar aan het digitale platform van Centraal Beheer. Een van meest...
Werelds werk uit Cannes
16 August 2017

Werelds werk uit Cannes

Iedereen ziet steeds beter in dat merken niet zomaar iets moeten vertellen over een product, maar het meer moeten hebben over een mentaliteit. Het...
Energize zet alles op alles voor Nationale Vacaturebank
12 June 2017

Energize zet alles op alles voor Nationale Vacaturebank

In de zoektocht naar een creatief bureau dat Nationale Vacaturebank kan helpen met het realiseren van haar ambitie om de perfecte matchmaker te...
Breakfast @ Energize 2017: Durf te dromen
19 May 2017

Breakfast @ Energize 2017: Durf te dromen

Allard gaf een presentatie over zijn recent verschenen boek Semco in de polder. Allard deelde zijn verfrissende kijk op ondernemen die begint met...
BLG Wonen maakt wonen mogelijk voor mensen zonder vast contract
01 May 2017

BLG Wonen maakt wonen mogelijk voor mensen zonder vast contract

In een nieuwe campagne springt BLG Wonen in op de trend van flexibele arbeidscontracten.Je hoort het steeds meer om je heen: mensen met tijdelijke...
Energize verwelkomt vier nieuwe collega’s
24 March 2017

Energize verwelkomt vier nieuwe collega’s

Leander van Altena start als onze nieuwe Account Director. Na een korte periode van interim werkzaamheden bij diverse bureaus, sluit hij zich nu aan...
HET PUTTERTJE, FWA OF THE DAY EN MEER...
14 February 2017

HET PUTTERTJE, FWA OF THE DAY EN MEER...

De ‘storytelling’ website voor Het Puttertje is de eerste in een serie van online verhalen over meesterwerken die in het Mauritshuis zijn te...
The color experiment in Adformatie
14 February 2017

The color experiment in Adformatie

Is het mogelijk om je thermostaat lager te zetten en er nog steeds warm bij te zitten door het slimme gebruik van gekleurd licht? Voor Philips...
Aan tafel met je ouders
22 December 2016

Aan tafel met je ouders

Energize heeft voor BLG Wonen een online campagne ontwikkeld dat zich richt op starters en hun ouders met het thema: ‘Aan tafel met je ouders.’...
Ontwikkelingen vormen de toekomst
19 December 2016

Ontwikkelingen vormen de toekomst

Welke ontwikkelingen zullen de toekomst van marketing gaan vormen de komende paar jaar? Klaas schetst een beeld van zijn visie voor de trends van...
Een 360° VR Campagne voor HOYA
25 November 2016

Een 360° VR Campagne voor HOYA

Energize heeft een nieuwe B2B campagne voor HOYA Vision Care ontwikkeld en inspireert daarmee mensen om de wereld eens anders te bekijken.Een leven...
CMO’s hebben de smaak te pakken na eerste CMOtalk Dinner
18 November 2016

CMO’s hebben de smaak te pakken na eerste CMOtalk Dinner

Voor het eerst kwamen top marketeers samen voor het eerste CMOtalk Dinner in het Mauritshuis, voor een avond ongestoord spreken en luisteren. Een...
‘Fietspost’ voor beter onderzoek naar juvenile arthritis
05 September 2016

‘Fietspost’ voor beter onderzoek naar juvenile arthritis

Een groep Nederlandse artsen zal in acht dagen van het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht, Nederland naar Genua in Noord-Italië fietsen. Ze doen...
Digitale bureaus van over de hele wereld bezoeken Energize
05 September 2016

Digitale bureaus van over de hele wereld bezoeken Energize

In de laatste week van juli werd de jaarlijkse Global Member Meeting of the Society of Digital Agencies (SoDa) gehouden in Amsterdam. SoDa is een...
Een intense introductiecampagne
03 August 2016

Een intense introductiecampagne

Aquafresh introduceert een nieuwe tandpasta met een intens frisse smaak die tot wel 8x frisser aanvoelt. Dus je hebt natuurlijk een intens lange...
ENERGIZE BREIDT UIT IN DE BREEDTE
08 July 2016

ENERGIZE BREIDT UIT IN DE BREEDTE

De natuurlijke groei van Energize gaat gestaag door. En dat vraagt om creatieve én strategische slagkracht. Die vonden we in de vorm van Els, Lisa...
Persoonlijke aandacht voor BLG Wonen
01 May 2016

Persoonlijke aandacht voor BLG Wonen

Energize en BLG Wonen onderzochten in een aantal sessies de potentieel, nieuwe toekomst strategieën. In de campagne die we samen creëerden is BLG...
Stapel ze allemaal - Angry Birds
01 May 2016

Stapel ze allemaal - Angry Birds

Supermarktketen PLUS heeft een loyaliteitsprogramma  gelanceerd en speelt zo in op de Angry Birds film, die op 18 mei in Nederland in première...
The Sensodyne challenge
05 April 2016

The Sensodyne challenge

Sensodyne tandpasta is bekend om zijn langdurige verlichting en bescherming van gevoelige tanden. Maar hoe laat je mensen precies zien wat de...
Energize winnaar bij NBSA Institute
01 February 2016

Energize winnaar bij NBSA Institute

In de vaak geciteerde en visionaire woorden van Andy Warhol: “In the future, everyone will be world-famous for fifteen minutes.” Wereldwijde...