Ons Nieuws

Ben je nieuwsgierig? Dan zit je hier goed, want hier vind je het laatste nieuws over Energize als eerst. Maar wees niet té gierig, deel het vooral.
Nieuws
Welkom Lesley & Jesse
Les & Jes versterken onze creatieve vloer. Twee visuele denkers, die ook nog eens lekker kunnen schrijven.De mannen komen van TBWA\NEBOKO en...
Lees meer
Energize sluit zich aan bij Happy Horizon
Het merkactivatiebureau Energize is onderdeel geworden van de creatief digitale bureaugroep Happy Horizon en verwacht door deze combinatie verder te...
Lees meer
Winnaar SAN Accent Branding 360º
We hadden een geweldige avond bij de SAN Awards in Studio 21. Energize won daar voor onze PLUS Retail kerstcampagne een hele speciale Accent in de...
Lees meer
2x een Esprix Award!
Gisteren, tijdens de uitreiking van de Esprix Awards' viel onze PLUS Kerstcampagne dubbel in de prijzen. Tijdens de bijzondere uitreiking in de Duif...
Lees meer
Kwartaal winnaar gouden loeki
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het eerste kwartaal van 2023 zijn bekend. En wij zitten erbij met onze PLUS voorjaarscampagne 'Goed eten...
Lees meer
Een SAN Accent voor PLUS
Al staat de zomer voor de deur, kijken we toch nog heel graag terug op kerst. Of beter op onze kerstcampagne voor PLUS. Want deze werd tijdens de SAN...
Lees meer
Coop wordt PLUS
En dat betekent dat de winkels van Coop omgebouwd worden naar PLUS winkels. Voor iedere winkel die omgetoverd wordt is er voor de boodschappers een...
Lees meer
CMOtalk slaat de vleugels uit en gaat internationaal
CMOtalk, de prijswinnende marketing podcast en het exclusieve marketingnetwerk, lanceert na zes succesvolle seizoenen de internationale show. Vanaf 1...
Lees meer
Workshops Aandachtsmarketing
Door uitpuilende mailboxen, ontplofte Whatsapp groepen en een overdaad aan content, is aandacht schaars. In de interactieve workshop...
Lees meer
Drie nieuwe klanten voor Energize
Voor het online brillenmerk Charlie Temple is de TV commercial in de maak. Met De Goede & De Stoute leggen we een stevig fundament om met...
Lees meer
Hoe komt jouw merk sterker uit de crisis?
De uitbraak van het coronavirus zet bedrijven onder druk, maar biedt ook veel kansen. Slimme marketeers bereiden zich nu voor op ‘het nieuwe...
Lees meer
Boek: Aandachtsmarketing
Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is aandacht van de consument kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als...
Lees meer
Met 5 sterren in Emerce 100
Tijd voor taart en toeters! We zijn door Emerce genoteerd als een van de 100 beste bedrijven van Nederland in de categorie E-Business! Met 5 sterren...
Lees meer
Energize aan de slag voor KWF
Met trots kunnen we melden dat KWF Kankerbestrijding voor Energize kiest als haar digitaal en activatiebureau. Inmiddels zijn we volop bezig met het...
Lees meer
30 oktober boeklancering Aandachtsmarketing
(oude titel: Wetenschappelijk onderzoek resulteert in nieuwe methode voor merkontwikkeling)Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en...
Lees meer
Drie nieuwe Energizers: Welkom Kim, Wendy en Nicole!
Onze jongste aanwinst van het kantoor is Kim. Ze studeert Communication- en Multimedia Design. Als stagiair draait ze op volle touren mee, daarom kun...
Lees meer
CMOtalk/Dinner 2018: CMO's moeten meer vlooien
Op 1 november 2018 kwamen 40 CMO's van Nederland samen in de Apenheul voor de derde editie van het CMOtalk/Dinner. Een avond vol waardevolle...
Lees meer
Kasimir Vermeulen nieuwe Strategy Director
Kasimir Vermeulen gaat voor strategische verdieping en vernieuwing zorgen op het gebied van merkstrategie, business creativiteit en branded...
Lees meer
Nieuwe Energizers!
Elize steekt haar handen uit de mouwen als producer en weet iedere productie tot een fantastisch einde te brengen. En wanneer je een voet over de...
Lees meer
CMOtalk wint brons bij Esprix!
Woensdag 23 mei werden in EYE de Esprix awards uitgereikt. CMOtalk was niet alleen genomineerd in de categorie Business-2-Business, maar mocht op de...
Lees meer
Energize viert 12,5 jarig jubileum
Het lijkt als de dag van gisteren dat we in 2005 onze deuren openden in -jawel- Driebergen. Om dit te vieren lieten we in ons Amsterdamse kantoor de...
Lees meer
Een onvergetelijk & muzikaal CMOtalk Dinner
Een exclusieve avond waar communicatie- en marketing-iconen voor worden uitgenodigd. Op 9 november 2017 waren de studio's van het Muziekcentrum van...
Lees meer
Zilver voor CMOtalk
Donderdag 16 november was de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards. CMOtalk is in de categorie B-2-B bekroond met een zilveren award!...
Lees meer
Breakfast @ Energize 2017: Durf te dromen
Op 16 mei 2017 was de twaalfde editie van het jaarlijkse Breakfast@Energize. Deze keer met een presentatie van ondernemer en professioneel dromer...
Lees meer
Twee Lovie Awards voor 'The Goldfinch a bird's eye view'
Want de storytelling website ‘Het puttertje in vogelvlucht’ voor het Mauritshuis heeft maar liefst twee Lovies gewonnen bij The Lovie Awards in...
Lees meer
Werelds werk uit Cannes
Dit jaar waren we in Cannes om het beste werk van de wereld te bekijken. In de 4 dagen hebben we weer gezien dat ambitie, scherpe inzichten en...
Lees meer
Energize verwelkomt vier nieuwe collega’s
Leander van Altena start als onze nieuwe Account Director. Na een korte periode van interim werkzaamheden bij diverse bureaus, sluit hij zich nu aan...
Lees meer
Ontwikkelingen vormen de toekomst
Welke ontwikkelingen zullen de toekomst van marketing gaan vormen de komende paar jaar? Klaas schetst een beeld van zijn visie voor de trends van...
Lees meer
CMO’s hebben de smaak te pakken na eerste CMOtalk Dinner
Voor het eerst kwamen top marketeers samen voor het eerste CMOtalk Dinner in het Mauritshuis, voor een avond ongestoord spreken en luisteren. Een...
Lees meer
Digitale bureaus van over de hele wereld bezoeken Energize
Digitale bureaus van over de hele wereld bezoeken Energize. In de laatste week van juli werd de jaarlijkse Global Member Meeting of the Society of...
Lees meer
Energize winnaar bij NBSA Institute
In de vaak geciteerde en visionaire woorden van Andy Warhol: “In the future, everyone will be world-famous for fifteen minutes.” Wereldwijde...
Lees meer
ENERGIZE BREIDT UIT IN DE BREEDTE
De natuurlijke groei van Energize gaat gestaag door. En dat vraagt om creatieve én strategische slagkracht. Die vonden we in de vorm van Els, Lisa...
Lees meer