Een intense introductiecampagne

Aquafresh introduceert een nieuwe tandpasta met een intens frisse smaak die tot wel 8x frisser aanvoelt. Dus je hebt natuurlijk een intens lange openingszin nodig om een intense eerste indruk te kunnen maken. Energize is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de introductiecampagne.

Aquafresh Intense Clean tandpasta met een intense, frisse smaak verhoogt je zelfvertrouwen. En dat voelt geweldig, omdat het betekent dat je je droom man of-vrouw met zelfvertrouwen kan benaderen. Zolang je maar weet wat je moet zeggen…
Het vinden van de juiste woorden is niet voor iedereen even makkelijk. Daarom bedacht Energize een activeringscampagne met als doel een intens lange openingszin te maken. Omdat de eerste paar woorden het begin kunnen zijn van een fantastische relatie is een frisse adem natuurlijk wel zo handig.

Deelnemers konden op impresswithaquafresh.nl een aantal unieke kenmerken invoeren van de person die ze wilden imponeren. Op basis van deze informatie werd automatisch een openingszin gegenereerd die je meteen in de praktijk kon brengen. Deze intens lange openingszin kon natuurlijk ook gedeeld worden via social media, e-mail en Whatsapp. Deelnemers hadden de kans om een intens lange date te winnen in de stad van de liefde: Parijs.

Geïntegreerde campagne
De activatie maakt deel uit van de campagne die Aquafresh gebruikt om zijn Intense Clean tandpasta te introduceren. Energize heeft verder een serie radiocommericals ontwikeld en daarnaast zal de campagne ook ondersteund worden door een tv-commercial, instore promoties en sampling.