Energize breidt uit in de breedte

De natuurlijke groei van Energize gaat gestaag door. En dat vraagt om creatieve én strategische slagkracht. Die vonden we in de vorm van Els, Lisa en Jan Maarten, die niet lang hoefden na te denken.

Els
Els Dijkstra heeft de nodige ervaring op het gebied van digitale strategie. Combineer dit met haar tomeloze enthousiasme én nieuwsgierigheid en je hebt een spraakmakende cocktail om prachtige campagnes te maken vol slim doordachte strategieën en verrassende inzichten. Ze stapt over van Social Embassy omdat het teamwork, de diversiteit in disciplines en de flexibiliteit van Energize goed bij haar past. Els stond al te trappelen toen de inkt op het contract nog niet eens droog was.

Lisa
Lisa Beijer studeert komend jaar af aan de Willem de Kooning Academie, richting Lifestyle & Design. Als creatief alleskunner combineert ze haar Minor Branding ook nog eens met werken voor Energize. Ze liep bij ons stage en was vanaf dag één al een volwaardig lid van het Energize team. Lisa kan als geen ander haar idee visualiseren en vervolgens van niets iets maken. We konden niet anders dan op onze knietjes smeken of ze niet nog wat langer wilde blijven.

Jan Maarten
Na bijna tien jaar TBWA\ gaat Jan Maarten Oolbekkink als Digital Designer bij Energize aan de slag. Creatieve mooimakerij is hem niet vreemd. En laten we daar nu net behoefte aan hebben. Hij kan verschrikkelijk goed vragen stellen over elk detail van de briefing, maar als we hem vragen waarom hij voor Energize koos, is hij er zeer stellig en vrij beknopt over: ‘Ik was toe aan iets nieuws. Simpel als dat. De sfeer, accounts, de energie, ik koos heel bewust voor Energize.’