Nieuwe strategy director
Kasimir Vermeulen gaat voor strategische verdieping en vernieuwing zorgen op het gebied van merkstrategie, business creativiteit en branded content.

Zijn carrière startte bij MARE, een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in future-proof kwalitatief onderzoek. Een paar jaar later ging hij aan de slag als senior-adviseur communicatie bij KPN Hi waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de prijswinnende campagne #MORECRAPFROMTHEWEB en de eerste interactieve mobiele muziekvideo i.s.m. Topnotch.

De afgelopen drie jaar was hij werkzaam als Business Creative bij The USP Company waar hij voor diverse merken onderscheidende proposities en merkstrategieën ontwikkelde. Onlangs besloot hij dat hij graag nauwer verbonden wilde zijn bij de creatie van marketing- en communicatiecampagnes. De keuze voor Energize was daardoor snel gemaakt.

Kasimir Vermeulen: “Er was snel sprake van een persoonlijke klik en een match als het gaat om visie, ambities en business creativiteit. Ik heb ontzettend veel zin in om samen met Klaas, Robin en de rest van de Energizers fantastisch en impactvol werk te gaan creëren dat de aandacht verdient.”

Klaas Weima (Managing Director) over de komst van de nieuwe Strategy Director: “Met de komst van Kasimir halen we een ervaren en pragmatische strateeg in huis met een mooie staat van dienst aan zowel klant- als bureauzijde. Zijn energie, nieuwsgierigheid en ambitie is aanstekelijk. Met een volwaardig managementteam zijn we klaar om verder door te bouwen aan het succes van het bureau.”

Vermeulen is per 1 maart gestart bij Energize en maakt onderdeel uit van het managementteam, dat verder bestaat uit Robin Pas (Creative Director) en Klaas Weima (Managing Director).