Het Nationaal Ouderenfonds heeft na een zorgvuldige selectie gekozen voor Energize als creatief bureau. Het goede doel dat eenzaamheid onder ouderen aanpakt was op zoek naar een bureau dat hen kan helpen bij het nog sterker uitdragen en zichtbaar maken van hun visie en doelstellingen. Die zoektocht is nu voorbij. Energize gaat zich richten op de merkpositionering en het merkconcept van het Nationaal Ouderenfonds.
De keuze van
het Nationaal Ouderenfonds viel op Energize vanwege de aanpak en visie die het bureau presenteerde tijdens het selectieproces. Energize gaat aan de slag om het Nationaal Ouderenfonds op een betekenisvolle manier te presenteren en te laten groeien, in lijn met de missie en doelstellingen van het goede doel.
Het Nationaal Ouderenfonds heeft het vertrouwen uitgesproken in de expertise en het vermogen van Energize om een sterk merkfundament en merkconcept te ontwikkelen. Zowel het goede doel voor ouderen als Energize kijken uit naar een vruchtbare samenwerking en de positieve impact die de nieuwe merkpositionering zal hebben op huidige en potentiƫle donateurs en alle ouderen die mee kunnen blijven doen in de samenleving door hun steun.