Inzicht

Met een volledige re-branding en een gloednieuw platform laat Nationale Vacaturebank zich van haar sterkste kant zien. In de campagne, compleet in de vernieuwde stijl, bevestigt Nationale Vacaturebank dat het meer is dan enkel een vacaturesite.

Idee

Nationale Vacaturebank doet er alles aan om jou de baan te bezorgen die bij je past.

Om dit te bewijzen ontwikkelden we de campagne ‘Alles op Alles voor jouw baan’. Deze gedachte, die tevens ook de nieuwe pay-off is, bewijst dat ze de helpende autoriteit is op jobgebied. Want naast dat Nationale Vacaturebank helpt om alle banen te vinden, kunnen werkzoekenden op hun gloednieuwe platform ook gebruik maken van handige tools, slimme checks en kunnen ze persoonlijk advies krijgen van een Carrière Mentor.

De campagne en re-branding werden ondersteund door een televisiecommercial, OOH, radio en online advertising. In alle uitingen werd keer op keer bevestigd dat Nationale Vacaturebank meer is dan enkel een vacaturesite; Nationale Vacaturebank zet alles op alles voor jouw baan. Nou ja… Bijna alles.