All Day Nuts Eerlijk nootje
All Day Nuts is de vernieuwer in de notenindustrie en gelooft in het bieden van een (h)eerlijk alternatief voor traditionele notenproducten, met respect voor mens en milieu.

Energize ontwikkelde een campagne met als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken. Met opvallende typografische uitingen zet de campagne de toon voor een nieuw tijdperk in de notenindustrie, dat zich kenmerkt door transparantie, eerlijkheid en duurzaamheid.
Nootjes met een (h)eerlijke bijsmaak
De verhalen achter de nootjes van All Day Nuts zijn uniek en als je dat weet, worden ze nog lekkerder. All Day Nuts strijdt dagelijks om de notenindustrie radicaal te veranderen. Dat begint met het beëindigen van de zinloze reizen die de meeste noten nu afleggen voordat ze in het schap belanden — soms wel 12.000 kilometer! In plaats daarvan zorgt All Day Nuts ervoor dat de cashewnoten worden verwerkt in het land van herkomst, wat de lokale gemeenschap versterkt en ervoor zorgt dat de boeren in West-Afrika eerlijk worden beloond.

Met liefde en respect voor mens en natuur maken we samen de wereld een stukje mooier. De nootjes van All Day Nuts krijgen zo niet alleen een heerlijke, maar vooral eerlijke bijsmaak.
goed voor de wereld
De campagne markeert een belangrijk moment voor All Day Nuts en de notenindustrie als geheel. We streven naar een wereld waarin consumenten bewust kiezen voor producten die goed zijn voor hen, de boeren, de arbeiders, en de planeet. De nootjes van All Day Nuts zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn en PLUS, waardoor het voor iedereen in Nederland makkelijker wordt om een bewuste keuze te maken.