Achtergrond

Yuniku, onderdeel van Hoya Vision Care, maakt het met 3D-printtechnologie mogelijk om ‘s werelds eerste visie-gecentreerde brillen te produceren. De unieke monturen sluiten perfect aan op de vormen van jouw gezicht. Samen met het Deense merk Ørgreen heeft Yuniku een unieke collectie gelanceerd. Wij ontwikkelden voor deze brand partnership de internationale campagne.

Idee

Designed around you

Energize ontwikkelde voor Ørgreen + Yuniku een visuele campagne met de merkbelofte ‘Designed around you’. De verschillende dimensies in het beeld geven de bijzondere scan- en 3D-printtechnologie weer. Iedere bril uit de Ørgreen + Yuniku-collectie past enkel en alleen bij die specifieke brildrager, zijn gelaat en lifestyle. Op deze manier brachten de sterke kanten van beide merken goed in beeld; het technische aspect van Yuniku en het minimalistische design van Ørgreen. Deze ‘one of a kind’ brillen, die speciaal zijn ontworpen voor jou, zie je terug in een serie van intrigerende uitingen. Want wie wil normaal zijn als je ook uniek kunt zijn?