De campagne wordt breed ingezet. Van TV tot radio van out of home tot social advertising. In alle lagen van de campagne maken we kennis met mensen, gerechten, betaalbare én feestelijke oplossingen, verrassende wijnen of nieuwe bereidingswijzen. Dingen die je nog nooit hebt gemaakt, maar die met hulp van PLUS een succes worden.
In een serie activerende online video's zien we het gezin uit de TV-commercial kennismaken met nieuwe ideeën, assortiment en mogelijkheden. Zo zien we hoe de jongens met een bedenkelijk gezicht proeven van een verrassend lekkere en betaalbare bietentartaar. Hoe de stiefvader al sjouwend met tassen vol boodschappen op het idee gebracht wordt om zijn boodschappen te laten bezorgen. Maar ook hoe de moeder kennismaakt met een buurman voor wie zij via Stichting Thuisgekookt een extra bordje heeft bereid.
Ook zien we de campagne terug in een food influencer campagne; in een branded content laag maakt Francesca kennis met de traditionele gerechten van thuiskoks. Staat het Goed Eten magazine boordevol lekkere én betaalbare recepten, een uitgebreid overzicht van producten voor de feestdagen en een speciale bier- en wijnspecial voor de feestdagen. En klanten maken in de winkel en op plus.nl kennis met het nieuwe Feestelijk PLUS assortiment.
Over de hele breedte van de campagne laten we mensen kennismaken met nieuwe ideeën, oplossingen en initiatieven, zodat iedereen samen kan genieten van goed eten.