CMOtalk, dé maandelijkse inspiratie boost voor marketing- en communicatieprofessionals

Als reclamebureau kom je graag in contact met grote merken. Maar hoe verdien je de aandacht en bouw je een relatie op met een CMO die wordt afgeschermd door een kundige PA? Veel marketingdirecteuren zitten niet te wachten op het zoveelste reclamebureau dat een kop koffie wilt komen drinken. Voor Energize de uitdaging om op een relevante manier in contact te komen met CMO’s en de propositie van het bureau –Verdiende Aandacht– tastbaar voor hen te maken.

IDEE

CMOtalk is een podcast die maandelijks inspiratie biedt voor marketing- en communicatieprofessionals in Nederland. In de podcast laten we CMO’s van inspirerende bedrijven aan het woord die het verschil maken. Iedere maand interviewt Klaas Weima, MD en founder van Energize een prominente CMO over zijn of haar visie op marketing in het post-digitale tijdperk.

Inmiddels hebben er veel CMO’s van Nederlandse en internationale merken plaatsgenomen in de studio; van het oer-Hollandse HEMA, Nespresso, WE Fashion, Ahold-Delhaize tot aan Koninklijke Grolsch. Iedere maand verschijnt de podcast op cmotalk.nl en wordt een samenvatting van het interview gepubliceerd online en op de social kanalen. Ook wordt de podcast geplaatst op het grootste marcom-platform van Nederland, adformatie.nl en wordt de samenvatting van het interview gepubliceerd in de vernieuwde Adformatie.

CMOtalk is door de hoofdredactie van BNR geselecteerd als een van de beste business podcasts van Nederland. Daarnaast is CMOtalk is een van de best beluisterde podcasts binnen het Expert Podcast Netwerk en een inspiratiebron voor de redactie van het FD.

En dit jaar werd het succes van CMOtalk bekroond met een bronzen Esprix en een Grand Prix Content Marketing.